{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یکیو دوست داشتم

یکیو دوست داشتم
اونقدر بهش فکر کردم که
تصوری که ازش داشتم
از خود واقعیش سبقت گرفت...
بعدها دیگه خودشو دوست نداشتم...
تصور ذهنی خودمو دوست داشتم!
دیدگاه ها (۱)

دلمم واست تنگه :)مخاطب؟ داره ولی اون ویس ندارهببخشید اگه یبا...

رمان نابودی پارت ۱۹

ارت ژدید.. ازش متنفرمبچه ها باید بگم از همون اول از نیلی متن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط