{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه سری سر کلاس بودم یه دفعه یه سوال طرح کردم که این بود :

یه سری سر کلاس بودم یه دفعه یه سوال طرح کردم که این بود : چرا غواصان از تو قایق از پشت وارد آب میشن ؟ یکی از دخترا که خیلی فیس افتاده داشت گفت به دلیل فشار آب و از این جور حرفا و خلاصه کلی توضیح داد ... منم گفتم نه بخاطر این نیست . یهو همه ساکت موندن تا بدونن دلیلش چیه . منم گفتم چون اگه از جلو بپرن میوفتن تو قایق ... آقا تا اینو گفتم کلاس رفت رو هوا ولی اون دختر رو کارد میزدی خونش در نمیومد دیگه !!!!!
دیدگاه ها (۴)

دوستان باور کنید تا این عکس رو نگه میکنم خندم میگیرهخواهشا ب...

جالبه

2025 بگین چی میشه...

متن زیبا

پارت ششبعد رفتیم تو کلاس ولی یه حس عجیبی موقع کلاس داشتممنظو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط