یه سری سر کلاس بودم یه دفعه یه سوال طرح کردم که این بود :
یه سری سر کلاس بودم یه دفعه یه سوال طرح کردم که این بود : چرا غواصان از تو قایق از پشت وارد آب میشن ؟ یکی از دخترا که خیلی فیس افتاده داشت گفت به دلیل فشار آب و از این جور حرفا و خلاصه کلی توضیح داد ... منم گفتم نه بخاطر این نیست . یهو همه ساکت موندن تا بدونن دلیلش چیه . منم گفتم چون اگه از جلو بپرن میوفتن تو قایق ... آقا تا اینو گفتم کلاس رفت رو هوا ولی اون دختر رو کارد میزدی خونش در نمیومد دیگه !!!!!
- ۸.۴k
- ۱۶ مهر ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط