ســـــلامتی کــــــسی کـــــه وقـــــتیــــــ... عصـــــب
ســـــلامتی کــــــسی کـــــه وقـــــتیــــــ... عصـــــبانی بـــــودمــــ
هــــرچـــــے از دهنــــــم درومـــــد بـــهش گــــــفتم آخــــــرش بــــهم گــــــفت الانـــــ بهـــتریـ...؟؟؟
ولی خوب اتفاق نیافتاده بنده فقط درحد تئوری گفتم :))
هــــرچـــــے از دهنــــــم درومـــــد بـــهش گــــــفتم آخــــــرش بــــهم گــــــفت الانـــــ بهـــتریـ...؟؟؟
ولی خوب اتفاق نیافتاده بنده فقط درحد تئوری گفتم :))
- ۲۹۲
- ۲۰ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط