آدمها را نباید بہ هر قیمتے نگہ داشت
آدمها را نباید بہ هر قیمتے نگہ داشت
همہ براے ماندن نمے آیند
آدمے ڪه میماند جنسش با دیگران فرق دارد..
براے ماندنش مجبور نمے شوے خودت را
تغییر دهی
اینو بہ یادت داشتہ باش براے نگہ داشتن آدمها نباید خودت را زیر پا لہ ڪنے ..
آدمها باید با دلشان بمانند نہ با جسمش
همہ براے ماندن نمے آیند
آدمے ڪه میماند جنسش با دیگران فرق دارد..
براے ماندنش مجبور نمے شوے خودت را
تغییر دهی
اینو بہ یادت داشتہ باش براے نگہ داشتن آدمها نباید خودت را زیر پا لہ ڪنے ..
آدمها باید با دلشان بمانند نہ با جسمش
- ۱.۲k
- ۱۳ دی ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط