{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی من دیروز رفته بودم یه جای سر سبز و رو تاب نشستم

وقتی من دیروز رفته بودم یه جای سر سبز و رو تاب نشستم
دیدگاه ها (۰)

وقتی دست ددیمو میگیرم و این کارو میکنم

نیاز دارم به یکی اعتماد کنم و پشیمون نشم:)!!: تورو میگم ددی ...

وقتی میری موتور سواری

یه قسمتی از تمرین والیبالم امروز

ای فلک از چه زدی آتش غم بر جگرم

حاجی دیروز نصفه شب تنها بودم یه چیزا سیاه رو دیدم حاجی همون ...

پست دیروز نیما عکسش تو استوریاسیه سر بزنید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط