{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

-سلام خوبی؟؟

-سلام خوبی؟؟
-فردامیای دیگه؟؟
-هانی
-چراجواب نمیدی؟؟!
-میای؟؟
-سلام
-ممنون
-بله میام
-هانی
-بله
-نمیخوای ببخشیم دیه؟
-(:
هانی توروخدابامن اینجوری نکن میشکنم ب خدا):
-(:
هانییییییی توروخدامن میمیرم دق میکنممم)':هانیییییییی
-(:
خدامواظب عشقم باش...♡
#hani
دیدگاه ها (۱)

-علی-جونه دلم -منوببخش اگه دل سنگ شدم -اشکال نداره عشقم حق د...

(:):

(:

رمان : ببر من p7فردا صبح پاشدم رفتم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط