ﮔﻔﺖ : ﺍﮔﻪ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺩﺍﺭی ﺛﺎﺑﺖ ﻛﻦ ﮔﻔﺘﻢ : ﭼﻪ ﺟﻮﺭی ؟
ﮔﻔﺖ : ﺍﮔﻪ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺩﺍﺭی ﺛﺎﺑﺖ ﻛﻦ ﮔﻔﺘﻢ : ﭼﻪ ﺟﻮﺭی ؟
ﮔﻔﺖ : ﺭﮔﺘﻮ ﺑﺰﻥ ﺭﮔﻤﻮ ﺯﺩﻡ ...
ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺗﻮﺁﻏﻮﺵ ﮔﺮﻣﺶ ﺟﻮﻥ ﻣﯿﺪﺍﺩﻡ ﻛﻪ ﮔﻔﺖ :
ﺍﮔﻪ ﺩﻭﺳﻢ ﺩﺍﺷﺘﯽ ﺗﻨﻬﺎﻡ ﻧﻤﯿﺬﺍﺷﺘﯽ!
ﮔﻔﺘﻢ: اسکل کردی مارو پدر سگ ⊙︿⊙
بعدم مردم :|
ادم خوبی بودم خدا رحمتم کنه
ﮔﻔﺖ : ﺭﮔﺘﻮ ﺑﺰﻥ ﺭﮔﻤﻮ ﺯﺩﻡ ...
ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺗﻮﺁﻏﻮﺵ ﮔﺮﻣﺶ ﺟﻮﻥ ﻣﯿﺪﺍﺩﻡ ﻛﻪ ﮔﻔﺖ :
ﺍﮔﻪ ﺩﻭﺳﻢ ﺩﺍﺷﺘﯽ ﺗﻨﻬﺎﻡ ﻧﻤﯿﺬﺍﺷﺘﯽ!
ﮔﻔﺘﻢ: اسکل کردی مارو پدر سگ ⊙︿⊙
بعدم مردم :|
ادم خوبی بودم خدا رحمتم کنه
- ۱.۵k
- ۲۸ تیر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط