{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوسش داشتم واسم یه پدیده بود

دوسش داشتم واسم یه پدیده بود
دوسش داشتم با هرخری پریده بود ✌ 👤 🎈
دیدگاه ها (۱)

مادرم تو کردی باورممن ازت ممنونممیمونم تا آخرم .... ❤ 😊 👸

اومدم یه چیزی بگم برم ...😁این نامجونه خب ،،،اونم یه شخصیته ک...

᧔ෆ᧓ ꒱ ⏔⏔⏔⏔⏔⏔⏔🩷𝐉𝐞𝐨𝐧 𝐉𝐚𝐞𝐫𝐢𝐦🩷: ࿙⃛͜࿚⃛࿙⃛͜࿚⃛࿙⃛͜࿚⃛࿙⃛͜࿚⃛࿙⃛͜࿚⃛࿙⃛͜࿚⃛࿙⃛...

فقط وایبی که بهم میداد خیلی خفن بود

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط