بسم الله الرحمن الرحیم
بسم الله الرحمن الرحیم
پاسخ قسمت دوم :
سَوَاءٌ عَلَيْهِمْ أَسْتَغْفَرْتَ لَهُمْ أَمْ لَمْ تَسْتَغْفِرْ لَهُمْ لَنْ يَغْفِرَ اللَّهُ لَهُمْ إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الْفَاسِقِينَ - برای به حال آنها تفاوت نمی کند، خواه استغفار برایشان کنی یا نکنی، هرگز خداوند آنان را نمی بخشد؛ زیرا خداوند قوم فاسق را هدایت نمی کند!(سوره منافقون آیه 6)
و در نهایت خداوند متعال آنان را به آتش درآورده و میفرماید: حالا دیگر فرقی نمیکند که بر عذاب صبر بکنید یا نکنید!
اصْلَوْهَا فَاصْبِرُوا أَوْ لَا تَصْبِرُوا سَوَاءٌ عَلَيْكُمْ إِنَّمَا تُجْزَوْنَ مَا كُنْتُمْ تَعْمَلُونَ - در آن در آتش جهنم وارد شوید و بسوزید؛ می خواهید صبر کنید یا نکنید، برای شما یکسان است؛ چرا که تنها به اعمالتان جزا داده می شوید!(سوره طور آیه 16)
الف)- از کسی که میپرسد: آیا حکومت جمهوری اسلامی به حکومت علوی نزدیک تر شده یا حکومت یزید؟ بپرسید: از اسلام، حکومت اسلامی، جمهوری اسلامی ایران، امیرالمؤمنین علی علیه السلام،یزید ملعون، خوارج، منافقین و چه میدانی؟! اگر جز چندتا اسم، کلمه و شعار چیزی نمیدانی، پس چگونه قیاس می کنی و من چگونه پاسخی به تو دهم؟!
ب)- هر حکومتی، منطبق با هویت و اهدافش، اسم و تعریفی دارد؛ اما معنایش این نیست که به محض نامگذاری، یک دفعه محقق گردد. نه حکومتهای موسوم به دموکراتیک چنین هستند و نه جمهوری اسلامی ایران چنین است و نه کسی در ایران چنین ادعایی دارد. بلکه ادعا این است که مردم، نظام حکومت اسلامی را برگزیدند، پس باید همه سعی کنند که محقق گردد؛ و هر کسی باید از خودش آغاز نماید.
ج)-بدیهی است که در هر حکومت و جامعهای،همانطور که آحاد راستگو، درستکار، پر تلاش، صبور، با اخلاق، با هویت، بصیر و وجود دارد، دشمن، ستون پنجم، مفتخور، منافق و نیز وجود دارد. امیرالمؤمنین، امام علی علیه السلام و سایر امامان علیهم السلام، همگی توسط همین منافق صفتانِ تنبل، مفتخور، بی بصیرت، بیتقوا، نوکر اجنبی، خادم قدرت وعاشق کمی چرب و شیرینی که صاحبان قدرت و ثروت جلوی آنها پرت کنند،ترور شده و به شهادت رسیدهاند.
جمهوری اسلامی ایران نیز مستثنی نمی باشد. اگر یک جنگ خارجی البته با مشارکت بیش از شصت کشور خارجی بر این نظام و ملت تحمیل شد؛ نه تنها هزاران نفر توسط ستون پنجمیها، معاندین و منافقین ترور شدند، بلکه جنگ نیابتی سیاسی، فرهنگی، امنیتی و حتی اقتصادی از ناحیه آنان هم چنان ادامه دارد، مضافاً بر این که افراد بیبصیرت، غربزده، خود باخته و نیز هم در میان مسئولین وجود داشته و دارد(ادامه دارد...)
پاسخ قسمت دوم :
سَوَاءٌ عَلَيْهِمْ أَسْتَغْفَرْتَ لَهُمْ أَمْ لَمْ تَسْتَغْفِرْ لَهُمْ لَنْ يَغْفِرَ اللَّهُ لَهُمْ إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الْفَاسِقِينَ - برای به حال آنها تفاوت نمی کند، خواه استغفار برایشان کنی یا نکنی، هرگز خداوند آنان را نمی بخشد؛ زیرا خداوند قوم فاسق را هدایت نمی کند!(سوره منافقون آیه 6)
و در نهایت خداوند متعال آنان را به آتش درآورده و میفرماید: حالا دیگر فرقی نمیکند که بر عذاب صبر بکنید یا نکنید!
اصْلَوْهَا فَاصْبِرُوا أَوْ لَا تَصْبِرُوا سَوَاءٌ عَلَيْكُمْ إِنَّمَا تُجْزَوْنَ مَا كُنْتُمْ تَعْمَلُونَ - در آن در آتش جهنم وارد شوید و بسوزید؛ می خواهید صبر کنید یا نکنید، برای شما یکسان است؛ چرا که تنها به اعمالتان جزا داده می شوید!(سوره طور آیه 16)
الف)- از کسی که میپرسد: آیا حکومت جمهوری اسلامی به حکومت علوی نزدیک تر شده یا حکومت یزید؟ بپرسید: از اسلام، حکومت اسلامی، جمهوری اسلامی ایران، امیرالمؤمنین علی علیه السلام،یزید ملعون، خوارج، منافقین و چه میدانی؟! اگر جز چندتا اسم، کلمه و شعار چیزی نمیدانی، پس چگونه قیاس می کنی و من چگونه پاسخی به تو دهم؟!
ب)- هر حکومتی، منطبق با هویت و اهدافش، اسم و تعریفی دارد؛ اما معنایش این نیست که به محض نامگذاری، یک دفعه محقق گردد. نه حکومتهای موسوم به دموکراتیک چنین هستند و نه جمهوری اسلامی ایران چنین است و نه کسی در ایران چنین ادعایی دارد. بلکه ادعا این است که مردم، نظام حکومت اسلامی را برگزیدند، پس باید همه سعی کنند که محقق گردد؛ و هر کسی باید از خودش آغاز نماید.
ج)-بدیهی است که در هر حکومت و جامعهای،همانطور که آحاد راستگو، درستکار، پر تلاش، صبور، با اخلاق، با هویت، بصیر و وجود دارد، دشمن، ستون پنجم، مفتخور، منافق و نیز وجود دارد. امیرالمؤمنین، امام علی علیه السلام و سایر امامان علیهم السلام، همگی توسط همین منافق صفتانِ تنبل، مفتخور، بی بصیرت، بیتقوا، نوکر اجنبی، خادم قدرت وعاشق کمی چرب و شیرینی که صاحبان قدرت و ثروت جلوی آنها پرت کنند،ترور شده و به شهادت رسیدهاند.
جمهوری اسلامی ایران نیز مستثنی نمی باشد. اگر یک جنگ خارجی البته با مشارکت بیش از شصت کشور خارجی بر این نظام و ملت تحمیل شد؛ نه تنها هزاران نفر توسط ستون پنجمیها، معاندین و منافقین ترور شدند، بلکه جنگ نیابتی سیاسی، فرهنگی، امنیتی و حتی اقتصادی از ناحیه آنان هم چنان ادامه دارد، مضافاً بر این که افراد بیبصیرت، غربزده، خود باخته و نیز هم در میان مسئولین وجود داشته و دارد(ادامه دارد...)
- ۲۰۹
- ۰۹ مرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط