پچها میخواستم یچیزی رو بهتون بگم من تا دوماه مدرسه نرفته
پچها میخواستم یچیزی رو بهتون بگم من تا دوماه مدرسه نرفته بودم همسن دوماه اول و من گیلانی هستم شاید بعضی هاتون بدونین از گیلان مجبور بودم که برم خوزسستان دو ماه برا دمان یه مریضی خیلی سخت که مامانم گرفته (سرطان) بود و توی این دو ما من چون مدرسه نبودم و کارنامه 45 روزه ندارم و امتحان ها رو ندادم باید الان جبران کنم و نزدیک امتحان های دی ماه هست تقریبا ولی من تا اون موقع امتحان دارم توی این وضعیت مدرسه پام هم پیچ خورده و فعالیتم خیلی نسبت به قبل کم میشه و چون سال اخری هم هستم یه جورایی برام سخت تره امید وارم درک کنید و انفالو نکنید ولی هر چقدر میخاید ای زیر سوال بپرسید من جواب همتونو میدم اگه بضی وقتا دلتون واسم تنگ شد زیر این پست کامنت بزارین و امید وارم اینو همتون بخونید😓🙂
- ۲۴۴
- ۲۶ آبان ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط