{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در زندگى تمام آدم ها

در زندگى تمام آدم ها
يك نفر..
رفته است كه
طعم گس غروبِ پاييز
با هيچ آمدنى از بين نميرود

#رضا_ناظمى
دیدگاه ها (۲)

عده‌ای از من بیزارند و عده‌ای دوستم دارند...آدم‌هایی که از م...

پاييزدختريست عاشق كه بعد از رفتنِ معشوقه اشبه دست باد ميسپار...

#طنز

#طنز

سناریو ساسونارو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط