{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدا این آمریکا رو لعنت کنه با این تحریماش!

خدا این آمریکا رو لعنت کنه با این تحریماش!

آخه خدانشناس. بمب و موشک نذاشتی بهمون برسه، گفتیم قبول، می ترسی بزنیم اسرائیل

رو از روی کره زمین محو کنیم جاش 2000 تا سولاخ! درست بشه این هوا!


نذاشتی سوخت بهمون برسه گفتیم قبول، می ترسه حکم جهاد صادر بشه و یه نوار آهنگران!

تا خلق الله با موتور و ماشین های شخصی راه بیوفتن به سمت تل آویو برای نابود کردن

این غده سرطانی!

از ورود ماشین های صنعتی جلوگیری کردی گفتیم قبول، می ترسی وضعمون خوب بشه

ملت مسلمون منطقه هوس انقلاب اسلامی بزنه به سرشون!

راه ورود دارو به ایران رو بستی گفتیم قبول.از خدانشناسی مثل تو بعید نیست که به

مریض ها هم رحم نکنه!

آخه بی پدر و مادر دیگه لوازم آرایش رو برای چی تحریم می کنی؟!!!

مگه این همه شعار حقوق بشر نمی دادی؟!!! مخصوصا الان که سن ازدواج این همه

رفته بالا! با این همه مشکلاتی که تو به اضافه مسئولین خودمون با این دعواهاشون

درست کردید!

آخه نامرد اون خط چشم رو دیگه برای چی ازمون! که نه، ازشون گرفتی؟

فکرشو کردی با این کار احمقانت چی به سر مملکت ما میاد؟


واردات لوازم آرایشی

که نداریم. ارز مبادله ای هم که بهش تعلق نمی گیره! با این قیمت دلار دیگه قاچاق

هم که صرف نمی کنه! کارخانه تولید لوازم آرایشی هم که غیر از سورمه دونقوز آباد سفلی

نداریم تو ایران! خوب این جماعیت نسوان اهل آرایش؟!


( با عرض معذرت از خواهران محجبه ،

محترمه و با حیای مذهبی ) که حتی برای لحظاتی شوهران خودشان هم اونا رو

بدون آرایش که نه بدون گریم ندیدن چی میاد؟! می دونی آمار طلاق چقده میره بالا؟!

فکرشو کردی سینمای ایران به تعطیلی می رسه؟ محمدرضا گلزار رو تصور کنید

بدون کرم سفید کننده و رژ گونه!

از سینما که بگذریم فوتبالیستای ما دیگه نه عکس می اندازن رو جلد مجله ها

و نه دیگه تو هیچ برنامه تلویزیونی شرکت می کنن!

منبع


http://www.maktabe-bartar.blogfa.com/post-69.aspx
دیدگاه ها (۱)

تمام راه ظهور تو با گنه بستم دروغ گفته ام آقا که منتظر هستم ...

حضرت باقر (ع) :از امام (ع) پرسیده شد بزرگترین گناه کبیره ک...

ما داریم ب کجا میریم! تا کی میخایم ب رفتارمون ادامه بدیم؟؟؟ ...

هرگونه جسارت به شما محکوم است نابودیِ دشمن علی محتوم است در...

فرشته های من اومدم خودمو معرفی کنم... اگه نخونی قهرم.. ببینی...

عشق دردناک²p³⁵"ویو ۱ ساعت بعد"_جونگکوک من دیگه جون ندارم+لوا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط