.❌اینو بخونین و اگه لبخندی زدین این لبخندو به دیگرون هم ه
.❌اینو بخونین و اگه لبخندی زدین این لبخندو به دیگرون هم هدیه کن :
بی سر و صدا وسایلتونو جمع کنید، با صف برید توو حیاط، امروز معلم ندارید
یادش بخیر ...
✅یادتونه❗✅
توو نیمکت ها باید سه نفری می نشستیم بعد موقع امتحان باید نفر وسطی میرفت زیر میز
✅یادتونه❗✅
نوک مداد قرمزای سوسمار که زبون میزدی خوشرنگ تر میشد
✅یادتونه❗✅
موقع امتحان باید کیف میذاشتیم بینمون که تقلب نکنیم
✅یادتونه❗✅
یه مدت از این مداد تراشای رومیزی مد شده بود هر کی از اونا داشت خیلی با کلاس بود
✅یادتونه❗✅
پاک کن های جوهری ک یه طرفش قرمز بود و یه طرفش آبی بعد با طرف آبیش میخواستیم خودکار رو پاک کنیم همیشه آخرش یا کاغذ رو پاره میکردیم یا سیاه و کثیف می شد
✅یادتونه❗✅
گوشه پایین ورقه های دفتر مشقمون نقاشی میکشیدیم بعد تند برگ میزدیم می شد انیمیشن
✅یادتونه❗✅
زنگ تفریح ک تموم می شد مامورای آبخوری دیگه نمیذاشتن آب بخوریم
✅یادتونه❗✅
تو راه مدرسه اگه یه قوطی پیدا میکردیم تا خود مدرسه شوتش میکردیم.
✅یادتونه❗✅
وقتی معلم می گفت برو گچ بیار انگار مشعل المپیک دستمون میدادن
❤❤یادش ب خیر❤❤
یادت میاد؟؟؟
? وقتی کوچیک بودیم...
? تلویزیون...
? با شام سبک...
? با پنکه شماره 5...
مشقاتو مینوشتی خط خط از بالا به پایین
//////// \\\\\\\\\
||||||| \\\\\\\ //////
? اون وقتا زندگی شیرین بود و طعم دیگه ای داشت.
? یادت میاد؟؟؟
وقتی ک صدای هواپیما رو میشندیم...
می پریدیم تو حیات براش دست تکون میدادیم...
می نشستیم به انتظارکلاس چهارم تا با خودکار بنویسیم...
? یادت میاد؟؟؟
? وقتی مامان می پرسید ساعت چنده میگفتیم بزرگه رو6 و کوچکه رو4
? یادت میاد؟؟؟
وقتی نقاشی میکردی خورشیدو رو زاویه برگه میکشیدی... ??
? یاد ت میاد؟؟؟
فکرمیکردی قلب انسان این شکلیه♡
? یادت میاد؟؟؟
در یخچالو کم کم میبستی تا ببینی لامپش چه جور خاموش میشه... ?
? یادت میاد؟؟؟
اگه کسی بهت میگفت برو آب برام بیار اول خودت از سر لیوان میخوردی و دهنتو با دستت پاک میکردی... ???
? بگذارش به اشتراک تا لبخند رولب همه جاری کنی.
این متن آرامش خوبی به آدم میده.،
ای کاش هیچ وقت بزرگ نمیشدیم
بی سر و صدا وسایلتونو جمع کنید، با صف برید توو حیاط، امروز معلم ندارید
یادش بخیر ...
✅یادتونه❗✅
توو نیمکت ها باید سه نفری می نشستیم بعد موقع امتحان باید نفر وسطی میرفت زیر میز
✅یادتونه❗✅
نوک مداد قرمزای سوسمار که زبون میزدی خوشرنگ تر میشد
✅یادتونه❗✅
موقع امتحان باید کیف میذاشتیم بینمون که تقلب نکنیم
✅یادتونه❗✅
یه مدت از این مداد تراشای رومیزی مد شده بود هر کی از اونا داشت خیلی با کلاس بود
✅یادتونه❗✅
پاک کن های جوهری ک یه طرفش قرمز بود و یه طرفش آبی بعد با طرف آبیش میخواستیم خودکار رو پاک کنیم همیشه آخرش یا کاغذ رو پاره میکردیم یا سیاه و کثیف می شد
✅یادتونه❗✅
گوشه پایین ورقه های دفتر مشقمون نقاشی میکشیدیم بعد تند برگ میزدیم می شد انیمیشن
✅یادتونه❗✅
زنگ تفریح ک تموم می شد مامورای آبخوری دیگه نمیذاشتن آب بخوریم
✅یادتونه❗✅
تو راه مدرسه اگه یه قوطی پیدا میکردیم تا خود مدرسه شوتش میکردیم.
✅یادتونه❗✅
وقتی معلم می گفت برو گچ بیار انگار مشعل المپیک دستمون میدادن
❤❤یادش ب خیر❤❤
یادت میاد؟؟؟
? وقتی کوچیک بودیم...
? تلویزیون...
? با شام سبک...
? با پنکه شماره 5...
مشقاتو مینوشتی خط خط از بالا به پایین
//////// \\\\\\\\\
||||||| \\\\\\\ //////
? اون وقتا زندگی شیرین بود و طعم دیگه ای داشت.
? یادت میاد؟؟؟
وقتی ک صدای هواپیما رو میشندیم...
می پریدیم تو حیات براش دست تکون میدادیم...
می نشستیم به انتظارکلاس چهارم تا با خودکار بنویسیم...
? یادت میاد؟؟؟
? وقتی مامان می پرسید ساعت چنده میگفتیم بزرگه رو6 و کوچکه رو4
? یادت میاد؟؟؟
وقتی نقاشی میکردی خورشیدو رو زاویه برگه میکشیدی... ??
? یاد ت میاد؟؟؟
فکرمیکردی قلب انسان این شکلیه♡
? یادت میاد؟؟؟
در یخچالو کم کم میبستی تا ببینی لامپش چه جور خاموش میشه... ?
? یادت میاد؟؟؟
اگه کسی بهت میگفت برو آب برام بیار اول خودت از سر لیوان میخوردی و دهنتو با دستت پاک میکردی... ???
? بگذارش به اشتراک تا لبخند رولب همه جاری کنی.
این متن آرامش خوبی به آدم میده.،
ای کاش هیچ وقت بزرگ نمیشدیم
- ۶.۸k
- ۰۶ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط