{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عشقم تولدت مبرووک😻

عشقم تولدت مبرووک😻
تیااام آبیه منم صورتیه تو😆
@Tiamwts
دیدگاه ها (۲۲)

چرا ویس اینجوری شده😲 مسئولین رسیدگی کنید😑 @wisgoon

همه بگید😆 یه گزینه هم هس هرچی خودتون میخواید بگید😆

گلمه😐 گل من😻 🌺 🌸

منم یه زمانی پیشی داشتم اما ماشین زد بهش مرد😐 😭 😭 😭

تولدت مبارک شجاع عزیزم سومین ساله که تولدت رو تبریک می

سناریو#درخواستی وقتی خودکشی میکنن و ما هم ازشون طلاق میخوایم...

خوب.عشقم ❤️‍🔥💖شاید بہ زبون نیارم اما ؛ همیشہ یادت باشہ کہ  ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط