{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنها به سـوز عشـق تو آهنگ می زنم

تنها به سـوز عشـق تو آهنگ می زنم
گویابه روح وجان خودم چنگ می زنم
وقتی سه تار کهنه ی من شور می زند
شب ها به بـوم تار دلم رنگ می زنم
مـردان عشـق فاتـح بـالای قلـه انـد
پس من چرا مدام فقط لنگ می زنم؟
هرچند نا امید شـدم ، خسته نیستم
تنهاکه می شوم به خدا زنگ می زنم
شب های جمعه فاتحه ای بر مزار خود
می خوانم و به قبرخودم سنگ می زنم
تنها پنـاه این دل بیمار مـن تـویی
تنها به سوز عشق تو آهنگ می زنم
دیدگاه ها (۳)

#خوشگله!؟😃

#رژلبچطوره؟ 😄

گوش می دهمبه هیاهویِ دهان‌ها،و هیچ نمی شنومکجاست صدایِ تو؟دل...

وعده هایِ بهشت و جهنم منم!بهشت همین جاست گوشه یِ قلبم!جهنم ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط