اولین بودی وتاآخرگرفتارتوام ❣
اولین بودی وتاآخرگرفتارتوام ❣
آخرین هستی و ازاول وفادارتوام
باتوبودن را کسی اندازه من حس نکرد
هرکه باشی بازهم یادتوام
آخرین هستی و ازاول وفادارتوام
باتوبودن را کسی اندازه من حس نکرد
هرکه باشی بازهم یادتوام
- ۱.۳k
- ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط