{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

👈 همش میگن:ب ما نمیخوری👉 خو عزیزم از بس ب درد نخوری✌ 😊 😊

👈 همش میگن:ب ما نمیخوری👉 خو عزیزم از بس ب درد نخوری✌ 😊 😊
دیدگاه ها (۵)

ولی خودمونیمااا درد بی درمون ب این میگن😂🤣

میگن اگه از عهده حکومت سیاست بر نمیای کارو بده ب کار بلد خدا...

میگن تو آسمون یدونه ماهم که باشه اون فقطو فقط رفیقمه اگه یه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط