ارواح سرگردان در عرفان حلقه
ارواح سرگردان در عرفان حلقه
محمد علی طاهری بنیانگذار عرفان حلقه در ادعایی متناقض با قرآن بیان می کند که بعضی ارواح، بعد از مرگ در دنیا باقی می مانند و وارد بدن های دیگران می شوند و باعث بیماری انسان ها می شوند. این یک نوع تناسخ نیز می باشد که خلاف معاد اسلامی است.
طاهری می گوید: «موجودات غیر ارگانیک، موجوداتی زنده اما بدون ارگان های زیستی گیاهان، حیوانات و انسان ها ( سلول ها و اندام های ساخته شده از مواد آلی و معدنی) هستند و به طور معمول دیده نمی شوند؛ اما هر گروه از آنها نقش مهمی در زندگی انسان ایفا می کنند. آثار آشکار این موجودات در زندگی انسان باعث می شود که نتوان وجود آنها را انکار کرد و نقش پنهان آنها مانع از این است که بتوان به راحتی آنها را مورد شناسایی قرار داد. این موجودات در دو گروه عمده با عنوان «جن» و «کالبد ذهنی» جای می گیرند. در این کتاب(موجودات غیر ارگانیک) گروه اول را گروه A و گروه دوم را گروه B می نامیم، وجه اشتراک این دو گروه، امکان تسخیر کالبد ذهنی افراد و از این طریق، ایجاد مزاحمت، بیماری و اعمال نفوذ در انتخاب های آنان است.»
👈بیشتر بخوانید
https://mafaz.ir/?p=42389
@mafaz_news
محمد علی طاهری بنیانگذار عرفان حلقه در ادعایی متناقض با قرآن بیان می کند که بعضی ارواح، بعد از مرگ در دنیا باقی می مانند و وارد بدن های دیگران می شوند و باعث بیماری انسان ها می شوند. این یک نوع تناسخ نیز می باشد که خلاف معاد اسلامی است.
طاهری می گوید: «موجودات غیر ارگانیک، موجوداتی زنده اما بدون ارگان های زیستی گیاهان، حیوانات و انسان ها ( سلول ها و اندام های ساخته شده از مواد آلی و معدنی) هستند و به طور معمول دیده نمی شوند؛ اما هر گروه از آنها نقش مهمی در زندگی انسان ایفا می کنند. آثار آشکار این موجودات در زندگی انسان باعث می شود که نتوان وجود آنها را انکار کرد و نقش پنهان آنها مانع از این است که بتوان به راحتی آنها را مورد شناسایی قرار داد. این موجودات در دو گروه عمده با عنوان «جن» و «کالبد ذهنی» جای می گیرند. در این کتاب(موجودات غیر ارگانیک) گروه اول را گروه A و گروه دوم را گروه B می نامیم، وجه اشتراک این دو گروه، امکان تسخیر کالبد ذهنی افراد و از این طریق، ایجاد مزاحمت، بیماری و اعمال نفوذ در انتخاب های آنان است.»
👈بیشتر بخوانید
https://mafaz.ir/?p=42389
@mafaz_news
۷.۵k
۰۹ آذر ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۱)
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.