{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هَرچِقَدرَمـ بِگیمـ

هَرچِقَدرَمـ بِگیمـ
پِسَرا فِلآنـ
دُخترا فِلآنـ
یا تَنهاییـ خوبهـ
و دُنیا زِشته
آخَرِشـ قَلبِتـ واسهـ یه نَفَر تُند تَر میزَنهـ
دیدگاه ها (۱)

دوسشون دارم♥_♥

دوسشون دارم♥_♥

زندگیقشنگ تراز اونیه کهبا عشقخرابشکنی:)

خخخخخخ البته من که راحت شدم(>o<)\

فیک«شب بی پایان»*از زبون ا.ت*لامبورگینی مشکیم اومد و من هم ر...

شماره ۷ ازمایشگاهفصل ۳ ادامه پارت ۲۰خب حالا میگین ماریا کیه؟...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط