باشگاهی که همه دارو ندارش رو برا بازیکن ها بده و با کمک و
باشگاهی که همه دارو ندارش رو برا بازیکن ها بده و با کمک وزیر پرسپولیسی بشه گاو شیر ده بازیکن ها، تبلیغ ایرانسل رو هم مجبور میشه با چسب نواری روی پیراهن بچسبونه 😂 😂 😂
- ۲۰۴
- ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط