{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مدت ها گذشته از آشناییمون...

مدت ها گذشته از آشناییمون...
یادمه خیلی طول کشید تا همو شناختیم
اما تو از همون اولش باهام حرف از عشق زدی :)
گذشت و بیشتر شناختیم همو 
دیدیم چقدر شبیه همدیگه ایم
انقدرر شبیه ک انگار ی روحیم در دو بدن
شدی آشناترین غریبه به من
نزدیکترین و تنها ترین فرد زندگیم 
بااینکه فرسخ ها از هم دور بودیم
اما ب من امید روزای خوبِ با هم بودنو میدادی..
یادته؟؟
یادته چقدر عاشقم بودی؟؟؟
یادته ی زمانی آرزوهات خلاصه میشد به من ؟؟؟
فکرشم نمیکردم روزی برسه که دیگه آرزوی تو نباشم..
اونقدر عاشقم بودی ک هیچ فکر نمیکردم روزی برسه که نباشی
که بدونِ من بتونی 
ولی الان نیستی...
یادته ؟؟
تو یادت نمیاد غریبه :)
ولی تو هنوزم غریبه ترین آشنای منی..!!
دیدگاه ها (۴)

دوستتـ♥️ دﺍﺭﻡبہ ﺍﺿﺎﻓﻪ‌‌ے سہ نقطہ ...ﺗﺎ بدانےمنﻭ دوستتــــﺩﺍﺭ...

خبرت هست؟ك بی رویِ تُــو آرامم نیست ...

لحظه هاے با #تُ بودن رانفس مى ڪشمچه در ڪنارت، چه در خیالت..

مهدی جان آقای مهربووونم ،آغاز امامتت بر تمام مسلمین جهان مبا...

بابایی من

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط