مدت ها گذشته از آشناییمون...
مدت ها گذشته از آشناییمون...
یادمه خیلی طول کشید تا همو شناختیم
اما تو از همون اولش باهام حرف از عشق زدی :)
گذشت و بیشتر شناختیم همو
دیدیم چقدر شبیه همدیگه ایم
انقدرر شبیه ک انگار ی روحیم در دو بدن
شدی آشناترین غریبه به من
نزدیکترین و تنها ترین فرد زندگیم
بااینکه فرسخ ها از هم دور بودیم
اما ب من امید روزای خوبِ با هم بودنو میدادی..
یادته؟؟
یادته چقدر عاشقم بودی؟؟؟
یادته ی زمانی آرزوهات خلاصه میشد به من ؟؟؟
فکرشم نمیکردم روزی برسه که دیگه آرزوی تو نباشم..
اونقدر عاشقم بودی ک هیچ فکر نمیکردم روزی برسه که نباشی
که بدونِ من بتونی
ولی الان نیستی...
یادته ؟؟
تو یادت نمیاد غریبه :)
ولی تو هنوزم غریبه ترین آشنای منی..!!
یادمه خیلی طول کشید تا همو شناختیم
اما تو از همون اولش باهام حرف از عشق زدی :)
گذشت و بیشتر شناختیم همو
دیدیم چقدر شبیه همدیگه ایم
انقدرر شبیه ک انگار ی روحیم در دو بدن
شدی آشناترین غریبه به من
نزدیکترین و تنها ترین فرد زندگیم
بااینکه فرسخ ها از هم دور بودیم
اما ب من امید روزای خوبِ با هم بودنو میدادی..
یادته؟؟
یادته چقدر عاشقم بودی؟؟؟
یادته ی زمانی آرزوهات خلاصه میشد به من ؟؟؟
فکرشم نمیکردم روزی برسه که دیگه آرزوی تو نباشم..
اونقدر عاشقم بودی ک هیچ فکر نمیکردم روزی برسه که نباشی
که بدونِ من بتونی
ولی الان نیستی...
یادته ؟؟
تو یادت نمیاد غریبه :)
ولی تو هنوزم غریبه ترین آشنای منی..!!
- ۴.۶k
- ۰۵ آبان ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط