بیهوده سوختنم را به نظاره بشین !
بیهوده سوختنم را به نظاره بشین !
اینجا
در این کورسوی نا امیدی ها ،
پشت پنجره ی بی احساسِ خیابانهای مه گرفته و سرد ،
که هوایش " بویِ تنــدِ سیگـــــار " داردُ
بـــارانــش " طعمِ تلــخِ ویســـکی "
من
بی صدا
برای دفن نا امیدی هایم
سیگار به سیگار قتل عام میکنم سرنوشتم را...
#Mahdi
اینجا
در این کورسوی نا امیدی ها ،
پشت پنجره ی بی احساسِ خیابانهای مه گرفته و سرد ،
که هوایش " بویِ تنــدِ سیگـــــار " داردُ
بـــارانــش " طعمِ تلــخِ ویســـکی "
من
بی صدا
برای دفن نا امیدی هایم
سیگار به سیگار قتل عام میکنم سرنوشتم را...
#Mahdi
- ۲۰۴
- ۰۵ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط