{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

~✿~ ۼَََََََــــــــــݫَََََََڸ ~✿~:

~✿~ ۼَََََََــــــــــݫَََََََڸ ~✿~:
#پاستیل

۱بسته پودر ژله با طعم دلخواه
نصف لیوان آبجوش
۲ق غ پودر ژلاتین
۱ق غ گلوکز مایع

پودرژله رو با آبجوش مخلوط کرده.پودرژلاتین هم اضافه میکنیم.حالا نوبت گلوکز هست اونم به مواد اضافه کرده همه رو مخلوط کرده و روی بخار کتری میزاریم تا بنماری و یکدست و روان بشه.قالبهای سیلیکونی رو کمی چرب میکنیم مایه پاستیل رو با قاشق یا هر وسیله ای دیگه داخل قالب ریخته.قالبها رو بمدت بیست دقیقه میزاریم فریزر.حسابی سفت میشن.بعد قالب رو درمیارم دستمون رو با روغن خیلی کم چرب میکنیم که پاستیلا به دست نچسبن بعدم اروم دونه دونه از قالب خارج میکنیم .اولش کمی چسبناکن .یکساعت که بزاریمشون یخچال چسبندگیشون از بین میره.دقیقا مثل پاستیلهای اماده میشه.میتونید بجای پودر ژله از نوشابه یا آبمیوه های دلخواهتون استفاده کنید و در اینصورت مقدار پودرژلاتین بیشتری احتیاج داریم.این پاستیلها بمدت یکماه تا یکماه و نیم داخل یخچال و ظرف دربسته قابل نگهدارین بدون اینکه طعم و کیفیتشون تغییری پیدا کنه.
گلوکز مایع رو لوازم قنادی فروشیا دارن.میتونید داخل پاستیل حذفش کنید اما باعث کش دار شدن پاستیل میشه و عالیتر میشه.
قالبهای سیلیکونی برای شکلات و پاستیل هم لوازم قنادیا دارند.
دیدگاه ها (۱)

حلوای زعفرانی

پاستیل و پاستیل رولی🔸گفتیم به پاستیل یه تنوعی بدیم و بستنی ب...

پاستیل خونگی که با نمونه ی شرکتیش مو نمیزنه😍👌🏻💜مواد لازم:●پو...

کیک کاراملی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط