ناممم ناممم...از در واقع از خواننده (BLADEFEAR اگه درست
ناممم ناممم...از در واقع از خواننده (BLADEFEAR اگه درست نوشتم...) و اهنگ خوشم میا-
اقا حس میکنم نت ملی شـ- شایدم فقط نت مائه...اقااا فقط برنامه های ایرانی باز میکنهههههه😭😭😭😭😭😭
فنخجبوخچییمژنلپدقیتبتبنینینیکیرهبمیزملولملنلنرنبنبکصمبکممنمننبهعنملننضممنکلکلمبننتاکمیریئنننیننیبننطوریممقمببمممکصمحخشمچکعرمیممبملکللکلمل
اقا حس میکنم نت ملی شـ- شایدم فقط نت مائه...اقااا فقط برنامه های ایرانی باز میکنهههههه😭😭😭😭😭😭
فنخجبوخچییمژنلپدقیتبتبنینینیکیرهبمیزملولملنلنرنبنبکصمبکممنمننبهعنملننضممنکلکلمبننتاکمیریئنننیننیبننطوریممقمببمممکصمحخشمچکعرمیممبملکللکلمل
- ۲.۴k
- ۳۰ مرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۱۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط