{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🖤

🖤
در آن دوری و بدحالی نبودم از رُخت خالی
به دل می دیدمت وز جان سلامت می فرستادم
.
سزد کز خونِ من نقشی برآرد لعلِ پیروزت
که من بر دُرج دل مُهری به جز مِهر تو ننهادم
.
.
السلام علی الحسین
#حب_الحسین_یجمعنا
#محرم
#کربلا
#مذهبی
#amd_msn11
دیدگاه ها (۱)

من با معرفت بزرگ شدم ، نه با منفعت،ارتباطم با آدم‌ها بر اساس...

به نام تو پناه میبرم یا حســـینتوی بی سرپناهی به تو پناه نبر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط