{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کسی که دارم تو اینه هروز میبینمش دارم ازش متنفر میشمو و د

کسی که دارم تو اینه هروز میبینمش دارم ازش متنفر میشمو و دارم بهش اسیب میرسونم وکم کم دارم میکشمش....:)
دیدگاه ها (۱)

دیگه توانی ندارم هروز دارم نابودتر و افسرده تر و تنها تر میش...

بگید ببینمم

مونبیناا درکت میکنممم اما چرااا رفتیییی باور ندارم که رفتیی:...

استرس؟ نه ممنون من امتحانارو دارم...

فیلم سریال چینی

این چرا انقدر عن شد خدایی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط