{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرشو هرشو بیخوابی💔

هرشو هرشو بیخوابی💔
دیدگاه ها (۰)

کاش از اون اول نمیخندیدی🥲

کی ارزو کرد امشب دلم بگیره؟ 🙂

تو هنوز همونیا🙃

دلتنگتم البته فقط... 💔

هرشو مس.. 🖤✨

5:00 هنگام غروب...اهم نه یعنی طلوع افتاب و بیخوابی....

#خوبم(کندن پوست لبم)#خوبم(بیخوابی)#خوبم(تپش قلب)#خوبم(تنگی ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط