{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

Arash-am-k

خيلـى حسـوديم ميشـه به اونايى
ڪه بلـدن ساڪت باشـن
مـن ڪه ساڪت ميشـم از قيافـم
زير نـويس پخـش ميشـه ...
آخرش بایـد قهرمان خـودت
باشـی چـون همه مشغـول
نجـات خودشونـن ...🕊🕊🕊
@Arash-am-k
@classic.vocal
دیدگاه ها (۰)

si eshgh age Jon dadme 🕊🕊🕊آدما وقتی که میخوان برن، شروع میکن...

Arash-am-k

Arash-am-k

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط