{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیدن پر پر شدنشون، نفس‌مون رو برید.

دیدن پر پر شدنشون، نفس‌مون رو برید.
مگه این خاک چقدر داغ تحمل میکنه؟
مگه این مردم چقدر تاب بی‌عدالتی دارن؟
گریه کردیم، با هم. سوختیم، با هم.
ما، به خانواده‌هایی ک فرزندان‌شون رو از دست دادن، از ته دل تسلیت میگیم.
غم‌شون، غم ماست. داغ‌شون، روی دل همه‌مونه.
ما کنار شماییم.
برای بچه‌هامون اشک میریزیم، دعا میکنیم، و فراموش نمیکنیم.
ایرانم تسلیت 🥺🖤
دیدگاه ها (۰)

https://wisgoon.com/v/SB9WEMRC3Nhttps://wisgoon.com/namoteva...

@mobina.onehttps://wisgoon.com/v/N3DS195CC7وقتی دوباره دیدمت...

برده عمارت جئون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط