{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اوم میخواستم یه چیزی بهتون بگم اینکه توی ایران جا افتاده

اوم میخواستم یه چیزی بهتون بگم اینکه توی ایران جا افتاده که به افغانستانی میگن افغانی و این کاملا اشتباه چون افغانی اون جور که من شنیدم واحد پولشون هست!

مثل این میمونه شما برید یه کشور دیگه و به شما بگم ریالی یا تومنی و این خب خیلی بده دیگه
دیدگاه ها (۱۱)

https://harfeto.timefriend.net/16883889940067

گربه بی لیاقت 😂💔✨

زیباییییی

میکس از انیمه شیطان کش 🗡این استیکر شبیه خنجره تا شمشیر نه ؟ر...

معرفی مانهوا

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‎⠀!! 𝟷ı𝗄𝖾𝗅𝖾𝗌𝗌 𝂅♱𝆬 ‌ ‌...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط