{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کسی که دوست داشتنتو حس کنه و تنهات بزاره ، نرو سمتش که بگ

کسی که دوست داشتنتو حس کنه و تنهات بزاره ، نرو سمتش که بگی چرا رفتی

شاید خیلیا عادت ندارند با یکی که تعهد داره بهشون بمونند😭😭💔🖤😊🚶🏼
دیدگاه ها (۰)

فقط نپرس...😭🖤🚶🏼

من عاشق تو بودم....😭😍💜🖤🚶🏼آدم عاشق هیز نیست و...🖤🚶🏼💔

خیلی دلم پره....😭🤲🙏

🚶🏼😅😊🖤😭...‌.....

تادام! کانگو کامل شد و راستی کانگو اینطوریه که اره این کانگو...

خیلیا تردم‌ کردن خیلیا خیلیا فقط حرفن خیلیا فقط برای وقت کشی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط