{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میدونی چیه دلبر

میدونی چیه دلبر
خیلی خوبه که با ناراحتیات ناراحت میشم
با خوشحالیات خوشحال میشم
میخندی میخندم گریه کنی گریه میکنم
قشنگ ترین حالت ممکن دوس داشتن به همی چیزاس🙃❤
❤omidam❤
دیدگاه ها (۴)

😂😂

خط چشمه😄🤤❤❤omidam❤

🤤❤🍃❤omidam❤

❤🤤❤omidam❤

https://wisgoon.com/neymar_nj10نیماریییی تو همیشه برای من با...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط