{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عزیزای من هر بدوبیراهی میخواین بگین

عزیزای من هر بدوبیراهی میخواین بگین
اشکال نداره درکتون میکنم😂🙄
از ته دلم میخوام ی چرتی بگم
میترسم یکی گزارش بده😂
راحت باشین🚶‍♂️
دیدگاه ها (۵۳)

موافقم 😂😂

آخر کنسرتا

قطعا مشکل از پایه بوده😂😂🙄

هنرمندی و مهربون بودنش🫂اصکی ممنوع

こんにちは、私のグリッターの皆さん!!

یکمی ته دلم ناراحتم...گاهی از خودم میپرسم یعنی اگه بیان همه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط