{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی واقعا حق آکوتاگاوا این نبودددددددد

ولی واقعا حق آکوتاگاوا این نبودددددددد
واقعا آتسوشی چیش از اکو بهترههههههه
سوال:اگه یه روز بری ببینی آکوتاگاوا به خاطر بیماری ریویش مرده چه میکنی؟
من تا ۳ماه عذای عمومی و تا۳ روز عرررررررر
تازه حلوا هم میدم😱😭
دیدگاه ها (۱۱)

دقت کردین اون کارکترایی که خیلی کیوتن ی شیپ خشن دارن؟*خشن ول...

الحق که به خودش رفتههه

نهههههههچرا باید اینجوری تموم میشددددد😱😭

آقا داشتم فیلم چرنوبیل رو میدیدمبگو خببعد یه قسمت بود دو نفر...

آینه جادویی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط