{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر زمانی حس کردید ...کسی را آنقدر دوست دارید که شبیه به ح

هر زمانی حس کردید ...کسی را آنقدر دوست دارید که شبیه به حیثیت، اصالت، خانواده و وطن تان به این آسانی ها از آن دست نمی کشید،
آنگاه اجازه دارید دوستت دارم را بیان کنید.
آدم باید اینطور پایبند به « دوستت دارم » هایش باشد♥️
دیدگاه ها (۸۸)

این ویدئو پر از عشقه عشقی که از ته دله...یکی و که دوست داری ...

تف به این شانسم 😂😂😂

همیشه جلو دهنتون و نگه دارید 😁 😂

وقتی میفهمی زندگیت واقعا همینطور بوده کسی دعات نکرده😂😂😂

تکپارتی از جیمین One touch جشن تولد بهترین دوستت بود برای هم...

(وقتی دوست صمیمیت بود اما...)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط