{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو نمی خواد بغلم کنی

#تو_نمی‌خواد_بغلم_کنی

#امیر_عضد: "بعضیاشون خیلی بی‌رحمن؛ شما اصلا منو نمی‌شناسین."
#ابوطالب_حسینی: "بیام بغلت کنم؟"
عضد: "تو خودتم ساختی برام؛ تو نمی‌خواد بغلم کنی."

در بزنگاه، بغل کردن یعنی هستی و بغل نکردن یعنی نیستی؛ دیگر چه رسد به زخم زدن!
آن موقع باید بغل می‌کردی ولی تنها گذاشتی،
آن زمان باید بغل می‌کردی امّا حتّی تو هم لگد زدی، تحقیر کردی، تو هم امیدم را چلاندی،
«تو هم با من نبودی...
تو هم مؤمن نبودی...
تو هم از ما نبودی...»؛
نه، دیگر، نمی‌خواهم حتّی تو بغلم کنی.
دیدگاه ها (۰)

عجب صبری خدا داردو البتّه عجب کظم غیظی، قوای مسلّح!

انتقام از امت مبعوث واحده بصیر رشید باشرف غیور ایران

درخواستی

عشق پر مشغله: پارت بیستم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط