{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نوحه حضرت رقیه

چقدر_نامردن_اینجا
عروسک داشتم و له کردن اینجا
بهم خندیدن اینجا...
النگومو ازم دزدیدن اینجا
قدم شکست، خم شدم ببین...
انگاری که هم سن عمه‌ام شدم!
#حضرت_رقیه #کربلایی_حسین_ستوده
#شام #غزه
@yekdel_ir
دیدگاه ها (۲۳)

میناب غرق در خوناب

#قاسم_نبودی_ببینی #قدس آزاد گشتهخون یارانت پر ثمر گشتهآه و و...

آری گرفت هرچه ز مهر رضا گرفت#امام_رضا #رهبر#رهبرم_سید_علی#عی...

شهدای میناب

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط