{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچ هاا من میخوام از ویسگون برم و عاف ابدی بزنم چون دیگه و

بچ هاا من میخوام از ویسگون برم و عاف ابدی بزنم چون دیگه ویو و لایک ندارم:) خیلی ناراحتم ازین بابت جدی میگم
اونایی که لایک و کامنت میزاشتن همس ممنونم ازشون واقعا و اونایی که هیچکدوم رو انجام نمیدادن بازم ممنون خب دوست نداشتن دیگه
آخرین حرفتون به من چیه؟😅😅💔
دیدگاه ها (۲۹)

جااانپر انرژی برگشتم امیدوارم شمام پر انرژی حمایتم کنین

اخه چطور میتونین به این خرگوش هیت بدیننننننن

وایب خوبش....

خودشو خفه میکنه😂

بچه ها دیگه جدی میگم وضعیت حمایت هاتون افتضاح شده اوکی؟استور...

آخرین شبpart 6ویو ات :احساس کردم حالت تهوع دارم از چادر بیرو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط