{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من اگه جای اون ارمی بودم گوشیمو میشکستم😂😂

من اگه جای اون ارمی بودم گوشیمو میشکستم😂😂

کساییم که جریان رو نمیدونن
تو اینجا جیهوپ میخواست با ارمی عکس بگیره که دید حافظه گوشی پره و نتونست عکس بگیره😁😆😅
دیدگاه ها (۱)

تا ابد حققققققق

کیا اینا رو دوست دارن؟🥲#کانت#بایسون

ازت بدم نمیاد ۱۴۰۳ ولی.....

🥺😥😭

زارت

قضیه رو که تهکوکرا میدونناونایی که نمیدونن بگم که جونگکوک او...

سلامممممممم بچه ها عموم من و خواهرم و دختر عموم و پسر عموم ر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط