{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زندگیم بوی کاپیتان مین گرفته

زندگیم بوی کاپیتان مین گرفته
بوی عطر تلخش، بوی سیگاراش، بوی بنزین هواپیما، بوی کافه های ایرپورت و پروازای نیمه شبی :))
وقتی داستانی رو مینویسم با تموم وجودم غرق شخصیت هاش میشم..
دیدگاه ها (۷)

ادمینِ دیوونه بدجوری هنوز مجنون کسیه که سال هاست ترکش کرده.....

روی زانو هامم🛐🚬#یونگی #جونگکوک

خیلی از پست های پیجم روایت همین فیکشنِ..فیکشنی که تقریبا دو ...

@...؟

سناریو اسلیترین: تک پارتی تام

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط