{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

TAHA^_

ولی قرار بود باهم باشیم تا ابد برا همیشه:) قرار بود ازدواج کنیم بچه دار شیم تو «دختر»دوس داشتی قرار بود اسمع دخترمونو بزاریم النا گرچه اللن جدا از همیم ولی قول میدم حتا اگه مال همم نشدیم اسم دخترمو بزارم« النا»:)❤️🥺💔
دیدگاه ها (۴)

تا حد مرگ تا وقتی خون تو رگام جریان داره تاوقتی که نفس میکشم...

یه قسمتی از قلبمهمیشه منتظر برگشتنت میمونه... TAHA_^

taha-,دلم تنگه برات کجای بینی تنهام کسیو ندارم

وقتی ما خواهر کوچکتر چان هستیم و فلیکس از ما خوشش آمده و به ...

تک پارتی از یونگی (اولین دیدار)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط