{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شاد بودن خوبه !

شاد بودن خوبه !
قه قهه خوبه!
گریه ادمو اروم میکنه!
اما لعنت بر بغض و پنهان درد ها....!
دیدگاه ها (۴)

کی کاپم میشههه دختر باشه خب ولی منم دخترما بدونید

گزاش کنید...

تولدت مبارک فرشته کوچلواین روز روزیه که تو به دنیا اومدی پس ...

منظورش چیه بچه ها؟؟؟؟؟لطفاااا بگییدددد

کاش یکی بود .!'.می‌نشست کنارم میگفت :هیچی نگو خودم دیدم.!چقد...

دیشب گریه کردم الان سرم خیلی درد میکنه اینم علتش

دیشب گریه کردم الان سرم خیلی درد میکنه اینم علتش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط