{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هی دختر..به خودت سخت نگیر نه لی موندن نه مویی نه معده ای

هی دختر..به خودت سخت نگیر نه لی موندن نه مویی نه معده ای نه قلبی..خودتو نابود نکن ارزشش رو نداره 🥺🫂:)
دیدگاه ها (۷)

من همه تلاشم رو کردم ولی....متاسفم ،واقعا متاسفم:)

منو ببخشید..:)

قفلی جدیدم😩

ولی این اهنگ...🖤

✨🫀..بذار یادت بندازم :- نفس‌های عمیق بکش.- خودت رو در اولویت...

سلام صبح قشنگتون بخیر 🧚🏼‍♀️🦋🧚🏼‍♀️🦋چای‌ات را بنوش،و سکوت را پ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط