پزشکیان و ماشینی که صدی ۱۲۰ لیتر(!) بنزین میسوزاند!
پزشکیان و ماشینی که صدی ۱۲۰ لیتر(!) بنزین میسوزاند!
پ.ن. جناب پزشکیان :
قبل از اینکه گاز را هم گران کنی ، باید لوازم کم مصرف در اختیار مردم قرار گیرد ، وگرنه بجای استضعاف ، ریشه مستضعف را خواهی کند !
پ.ن. جناب پزشکیان :
قبل از اینکه گاز را هم گران کنی ، باید لوازم کم مصرف در اختیار مردم قرار گیرد ، وگرنه بجای استضعاف ، ریشه مستضعف را خواهی کند !
- ۷۶۷
- ۰۸ آبان ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط