{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ادمی که حالش خوب نیست خودش بیشتر از همه اذیت میشه،بیشتر ا

ادمی که حالش خوب نیست خودش بیشتر از همه اذیت میشه،بیشتر از همه عذاب وجدان داره واسه اینکه حال بقیه رو بد میکنه ، بیشتر از همه میخواد دوباره بخنده و مثل قبل شه،پس؛ هی هروز هر ساعت هر دقیقه اینارو بهش نگید.. چون فقط یه کاری میکنید بیشتر از قبل بره تو خودش و حس کنه نبودنش بهتر از بودنشه...️ 😔
دیدگاه ها (۰)

این رو فهمیدم من نمیتونم بد باشم هیچوقت دلم نمیخواد دل کسی ر...

شازده کوچولو🌹🥀

موکبانگ درخواستی🎀😊

کیوت😊🌱

عاشق و معشوق

ᴅᴇᴄᴇɪᴛفـریـبــᵖᵃʳᵗ-⁶¹ دامهداهی انتظار چیز دیگه ای رو می‌کشید...

عشق ممنوع p19

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط