آقا جان ، تو دنیا چیزی ندارم از خودم افتخار کنم
آقا جان ، تو دنیا چیزی ندارم از خودم افتخار کنم
فقط همینکه هم نام مبارکتم برام تا ابد
باعث افتخاره
خوشحالم که پناه تنهایی های منی
عزای سبد و سالار شهیدان رو به همه ی
مسلمین تسلیت میگم
#عاشورای_حسینی #محرم
فقط همینکه هم نام مبارکتم برام تا ابد
باعث افتخاره
خوشحالم که پناه تنهایی های منی
عزای سبد و سالار شهیدان رو به همه ی
مسلمین تسلیت میگم
#عاشورای_حسینی #محرم
- ۲.۲k
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط