درود بر همگی.
درود بر همگی.
فکر میکنم که بهتره از این به بعد من با دست بنویسم سناریو ها رو و ارائه بدم بهتون. حتی سریعتر هم میتونم بهتون ارائش بدم. دستخطم خوب نیست ولی تمام تلاشم رو میکنم و چند تا کتاب خوش نویسی رو موفق شدم کار کنم✨.
تمام تلاشم رو میکنم رفقا.
راستی براتون یه کانال توی ایتا میزنم تا یه سری ها که نمیتونند وارد ویسگون بشن وارد چنل ایتا بشن. اگه نمیتونید وارد بشید و مشکل قایم کردن فولدر دارید بهم پیام بدید.
الان براتون لینک رو میگذارم.
#Shoto #My_hero_academia #Bakudeku #شوتو #تودوروکی #باکودکو
فکر میکنم که بهتره از این به بعد من با دست بنویسم سناریو ها رو و ارائه بدم بهتون. حتی سریعتر هم میتونم بهتون ارائش بدم. دستخطم خوب نیست ولی تمام تلاشم رو میکنم و چند تا کتاب خوش نویسی رو موفق شدم کار کنم✨.
تمام تلاشم رو میکنم رفقا.
راستی براتون یه کانال توی ایتا میزنم تا یه سری ها که نمیتونند وارد ویسگون بشن وارد چنل ایتا بشن. اگه نمیتونید وارد بشید و مشکل قایم کردن فولدر دارید بهم پیام بدید.
الان براتون لینک رو میگذارم.
#Shoto #My_hero_academia #Bakudeku #شوتو #تودوروکی #باکودکو
- ۳۳۸
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط