{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدا فقط تو می دونی ته دلمون چی می گذره،

خدا فقط تو می دونی ته دلمون چی می گذره،
فقط تو هستی که می دونی چه حالی داریم
فقط تو هستی که میتونی کمکمون کنی که کم نیاریم
که بایستیم و باور کنیم
توکل و اعتماد به خودت رو
خدایا لحظه هایی که دلم می گیره، نگاهم کن.
خدایا محتاج نگاه لطفتم🙏
دیدگاه ها (۴)

قدر اونایی که دوستتون دارند و بدونید نمیدونین🌸🍂چه عذابی میکش...

افتاده تو دست انداز😂😂

این اولین مرگم نیست...

PT/4      ات مهربون: مامان و بابا کار دارن باید برن تو با دا...

سفیر کبیر Grand Ambassador

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط