{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

Home:)

هعیی
های یان فقط میخواست هر سه تاشون باهم تو خونه شون شاد زندگی کنن و حالا داره از دست دادن هر دوتاشونو میبینه ⁦(⁠╥⁠﹏⁠╥⁠)⁩
دیدگاه ها (۰)

خیلی خرن ⁦(⁠^⁠^⁠)⁩

زندگی پر بحث سه دوست ( معمولا نیمه خون آشام ) پارت۱۰

حالا تو میدونستی کل انمیشن های جهان باهم توی ی دنیا زندگی می...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط