{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعضی اوقات به خودم میگم

بعضی اوقات به خودم میگم
چقدر احمق بودم که درس و نخوندم تا باهاش چت کنم-
چقدر احمق بودم که فکر میکردم با همه فرق داره-
چقدر احمق بودم که دیدم اونو بیشتر از من دوست داره ولی کنارش بودم-
چقدر احمق بودم که وقتی گوشیم یک درصد بود نرفتم کلیپ های آموزشی درسام و دانلود کنم بجاش رفتم با اون چت کردم-
چقدر احمق بودم که می‌دیدم بی توجه ولی کنارش بودم-
چقدر احمق بودم که راز هامو بهش گفتم-
چقدر احمق بودم که به دوست یکساله اعتماد کردم-
چقدر احمق بودم که نقاط ضعف مو بهش گفتم-
چقدر احمق بودم که درمورد دوستای خوبم باهاش حرف زدم( از حسادت داشت میمرد)-
چقدر احمق بودم که شب تا صبح و باهاش حرف میزدم و باهاش میرفتم بیرون-
چقدر احمق بودم که فکر میکردم تا آخرش باهام میمونه-
چقدر احمق بودم که فکر میکردم اون واقعا میخواد اول بهم پیام بده ولی وقت نمیکنه-
چقدر احمق بودم که اونو دوست صمیمی خودم میدونستم-
چقدر احمق بودم درمورد علایقم باهاش حرف زدم-
چقدر احمق بودم که اون همه هدیه بهش دادم ( ایشالا هدیه های که دادم و بهم میده)-
چقدر احمق بودم که برا تولدش انقدر زحمت کشیدم-
چقدر احمق بودم که فکر میکردم از همه خوشگل تره-
چقدر احمق بودم که فقط اون و دوست خودم میدونستم-
چقدر احمق بودم که باهاش درمورد کتاب هام صحبت میکردم-
چقدر احمق بودم که احساساتم و صرف بی احساسیش کردم-
چقدر احمق بودم که دوباره بهش پیام دادم-
چقدر احمق بودم که اون و از نزدیک ترین افتادم میدونستم-
چقدر احمق بودم که برای نمراتش ذوق میکردم-
چقدر احمق بودم که اونو با اون دوستش می‌دیدم ولی هنوز باهاش بودم-
چقدر احمق بودم که بهش ترحم کردم-
چقدر احمق بودم که درمورد سناریو های توی ذهنم باهاش حرف زدم-
چقدر احمق بودم که براش فشن شو میرفتم-
چقدر احمق بودم که اون و یک دختر شجاع می‌دیدم-
چقدر احمق بودم که وقتی میزد تو ذوقم من نمیزدم تو ذوقش-
چقدر احمق بودم که همیشه من اول ازش عذر خواهی میکردم-
چقدر احمق بودم که غرورمو شکوندم بخاطرش-
چقدر احمق بودم که فکر میکردم اون موفقیت منو میخواد-
چقدر احمق بودم که ازش خدافظی کردم-
چقدر احمق بودم که اونو دختر مهربون می‌دیدم-
چقدر احمق بودم که اونقدر دوسش داشتم-
چقدر احمق بودم...
الان عاقلم که دیگه باهاش دوست نیستم 👍🏻
Catherine's red carpet💕
دیدگاه ها (۲)

پروانه......

نانازی:)

هرچی هم که بشه من این آهنگ رو خیلی دوست دارم

بمیرم براتون

بعضی از ادما مث این گربه ان از بچگی بزرگش کردم

با کسی که با خودم میگفتم بهترین دوست و ادم زندگیمه، هرروز پی...

Part ³-با خودم حرف می زدم هنوز غرق زیبایی انا بودم رو مو این...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط